Hot yoga

Hot yoga  se vježba  na +38°c do 40°C uz relativnu vlažnost od 40-50%. Temperatura i vlažnost mogu malo odstupati od navedenog iznosa.

Hot Yin yoga se vježba na +35°c uz relativnu vlažnost od 40-50%. Temperatura i vlažnost mogu malo odstupati od navedenog iznosa.

Toplina prostora je vrlo bitna jer se kroz yoga vježbe mijenja konstrukcija tijela iznutra prema van, od kostiju do kože. Dakle, prije nego što ga promijenimo, moramo ga zagrijati da omekša, jer toplo tijelo je fleksibilno tijelo. Kroz ovaj sustav vježbanja daleko brže otpuštamo toksine iz tijela, mišići su opušteniji, zglobovi pokretljiviji, a kroz krvožilni sustav, uz pomoć dišnog sustava, sve stanice tijela bivaju revitalizirane.

Što vam je potrebno?
Dva – tri ručnika (jedan veliki koji ćete staviti na strunjaču, jedan manji ručnik s kojim ćete moći obrisati lice tijekom vježbanja, te jedan s kojim ćete se obrisati poslije vježbanja), 1,5 litra obične vode ili neki izotonični napitak. Preporuka je da pola sata prije vježbanja popijete nešto vode, a poslije vježbanja izotonični napitak kako biste vratili izgubljene elektrolite. Ponesite si rezervnu odjeću za presvući.

Kako se obući?
Preporučamo Vam, zbog intenzivnog znojenja, da imate laganu odjeću na sebi, a možete vježbati i bez majice.

Prije vježbanja
Molim Vas ne koristite parfeme, niti kreme prije vježbanja. Obavezno se mora doći 15 minuta prije početka sata radi aklimatizacije. Prijava je obavezna jer je broj mjesta ograničen.

Da li se Hot yoga i Hot Yin yoga preporuča za početnike?
Naravno. Hot yoga i Hot Yin yoga je za sve, bilo da ste početnik (da se nikada niste bavili yogom), ili napredniji vježbač.  Za osobe koje imaju problema sa srcem, ili jako povišenim krvnim tlakom, molimo Vas da kontaktirate svog liječnika prije nego što se odlučite doći.

Napomena: Kroz vježbanja Hot yoge muškarci obično izgube između 800 – 1200 kalorija/trening, a žene između 300 – 550 kalorija/trening. Na Hot Yin yogi ne gubi se toliko kalorija jer se vježba na nižoj temperaturi, a i same vježbe su drugačije. Karakteristično za Hot Yin yogu je to, da su to lagane vježbe istezanja u kojima se zadržava položaj između 3-5 minuta, za razliku od Hot yoge gdje su položaji nešto teži, i u kojima se ostaje kraće vrijeme, između 10-20 udaha.